Delorean rekryterar från Knowit, Mediamarkt och Optimizely
Digitalbyrån Delorean har vuxit snabbt och stärker nu både den tekniska kompetensen och sitt UX-erbjudande från namnstarka företag. Vikten att fortsätta vara en oberoende partner i branschen för att kunna erbjuda kunderna de modernaste digitala lösningarna är tydlig.
– Vi fortsätter att växa i snabb takt, och är otroligt glada att kunna attrahera ambitiösa och erfarna kollegor från olika spetsområden i vår bransch. För oss är det viktigt att fortsätta hålla oss oberoende i digitala lösningar till våra kunder, stärka upp de kompetensområden som kunderna efterfrågar mest, både idag–och imorgon, säger Avalon Curtis, byråchef Delorean.
Nya på Delorean är bl a Elina Hermin–Projektledare (tidigare Optimizely), Johanna Brate–UX designer (tidigare Mediamarkt) och David Jonsson–senior utvecklare (tidigare Knowit) tillsammans med Elsa Carlström–utvecklare och Mattias Lustig–UX designer (nyexaminerade). Under pandemin har Delorean utvecklat sitt erbjudande och har nu personal även i London (UK) och Dalarna. Efterfrågan har ökat på att hjälpa företag att förbättra användarupplevelser, optimera kundresor och förenkla komplexa digitala affärsflöden.
- Vi ser fram emot att kunna hjälpa ännu fler uppdragsgivare i sina digitala lösningar. Vi ser exempelvis behovet av UX-kompetens öka något enormt, ett område som vi länge haft som styrka, säger Avalon Curtis.
Är du i behov av vår kompetens? Hör gärna av dig
Avalon Curtis, Byråchef
avalon@delorean.se
+46 704 41 05 58